Ti måneder etter raset: Johannes ble med det første toget
Nyheter
Steinkjer24-reporter Johannes Sæheim Pedersen måtte nærmest hive seg om bord før avgang da det første toget på ti måneder gikk fra Steinkjer stasjon mandag formiddag. Gjenåpningen av Trønderbanen ble markert med taler, kake og musikk etter den lange stengingen som fulgte raset ved Nesvatnet.